Finns det något finare än att vakna bakis till ett vardagsrum fullt av jord (blomkruka) och ett kök fullt av porslinsskärvor (tekopp)? Jag älskar mina katter, yeee.
Idag dör jag nog. Blä och usch.
2 kommentarer:
Anonym
sa...
hahah, jag bar sjukt nära att börja garva som fan när jag läste detta! fick behärska mig dock eftersom jag sitter i skolan;)
2 kommentarer:
hahah, jag bar sjukt nära att börja garva som fan när jag läste detta! fick behärska mig dock eftersom jag sitter i skolan;)
haha sandra var duktig och gick till skolan. gjorde iiiinte jag haha!
Skicka en kommentar